DIGITAL SIGNAGE


System Digital Signage, który mamy w ofercie jest idealnym rozwiązaniem reklamowym oraz informacyjnym, pozwalającym na emisję treści dostosowanych do określonych odbiorców oraz miejsca i czasu wyświetlania. Jest również doskonałą i nowoczesną platformą komunikacji z Klientem.

Digital Signage jest zastosowaniem cyfrowych nośników obrazu w przekazywaniu różnorodnych treści oraz informacji. Główną zaletą systemu jest możliwość zdalnego i centralnego zarządzania oraz sterowania siecią monitorów informacyjnych, niezależnie od liczby nośników oraz ich lokalizacji. Do tworzenia infrastruktury wykorzystywane są najnowsze technologie: monitory LCD i LED, projektory, ekrany dotykowe, tablice LED, systemy rozpoznawania twarzy oraz śledzenia ruchu i wiele innych.

Pełna automatyzacja wyświetlanych treści pozwala na swobodne ich dostosowywanie do preferencji odbiorcy. Dynamiczny przekaz informacji jest znacznie wydajniejszy niż tradycyjne metody. Jednocześnie wykorzystanie do komunikacji najnowszych, sprawdzonych technologii zwiększa znacząco atrakcyjność obiektów w nie wyposażonych. Obsługa systemu wymaga jedynie komputera z przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet.

Wielkim atutem Digital Signage i przewagą nad tradycyjnymi metodami przekazywania informacji jest nieograniczona elastyczność systemu pozwalająca na dostosowywanie wyświetlanych treści do pory dnia, czy lokalizacji ekranów. Każdy z nich może wyświetlać identyczne lub zupełnie różne materiały. Możliwość zdalnego zarządzania wszystkimi urządzeniami w sieci Digital Signage pozwala na natychmiastową publikację treści w zależności od czynników zewnętrznych.

System Digital Signage dzięki zastosowaniu przyciągających uwagę monitorów oraz odpowiednim dobraniu wyświetlanych treści pozwala na skuteczną komunikację z potencjalnym klientem. Ekrany mogą być umieszczone w dowolnych, atrakcyjnych miejscach, które będą łatwo dostępne dla odbiorców. Możliwość dynamicznego zmieniania wyświetlanych informacji umożliwia dostosowywanie ich do potrzeb odbiorcy.

Tworzone prezentacje mogą dowolnie wykorzystywać:


Pliki audio


Pliki graficzne


Pliki video


Pliki HTML


Pliki flash


Pliki pdf

Wykorzystanie systemu Digital Signage:

  • Komunikacja wewnętrzna – wewnątrz firmowe sieci zdalnie zarządzanych ekranów, połączonych za pomocą Internetu lub sieci LAN. System oferuje możliwość personalizacji wyświetlanych treści w zależności od lokalizacji wyświetlacza oraz dopasowania treści do potrzeb pracowników.
  • Videowall – technologia umożliwiająca łączenie wielu monitorów LCD w wielkopowierzchniowe ściany. Ekrany połączone w jeden segment wyświetlają jednolity obraz o przekątnej sięgającej nawet kilkuset cali.
  • Elektroniczny plakat – pozwala na rezygnację z drukowanych treści. Poza oszczędnością pieniędzy i czasu upraszcza przekaz informacji oraz jakość ich prezentacji.
  • Reklama zewnętrzna – dzięki zastosowaniu wysokiej jakości ekranów LED odpornych na warunki atmosferyczne Digital Signage pozwala na prezentowanie treści w dowolnym miejscu.
  • Komunikacja interaktywna – ogólnie panujący szum informacyjny wymaga dodatkowych bodźców do przykucia uwagi odbiorcy. Możliwość reakcji na zachowania odbiorców pozwala na zdobycie i skuteczne utrzymanie ich zainteresowania.
  • Hotele i centra konferencyjne – szybko dostarczane, aktualne informacje dotyczące ofert, dostępności pokoi oraz pomieszczeń konferencyjnych znacząco zwiększa atrakcyjność obiektu oraz prędkość pozyskiwania informacji przez klienta.
  • Galerie handlowe – dzięki ekranom i wykorzystaniu interakcji statyczna przestrzeń galerii staje się dynamiczna, angażująca i przyciąga uwagę klientów.