LEASING SPRZĘTU IT


Współpracujemy z firmą

Leasing nowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Oferujemy możliwość leasingu sprzętu biurowego. Leasingujemy drukarki i urządzenia wielofunkcyjne zarówno monochromatyczne, jak i kolorowe.

Podstawowe parametry leasingu:

  • finansowanie w PLN lub EUR
  • stała, niska stopa procentowa
  • okres leasingu od 24 do 60 miesięcy
  • umowy od 4000zł/1000€ netto
  • leasing z umową serwisową FSMA

Leasing w kilku prostych krokach:

  • przygotowanie oferty
  • złożenie wniosku
  • otrzymanie decyzji odnośnie możliwości udzielania leasingu
  • przekazanie wymaganych dokumentów
  • podpisanie umowy
  • dostawa i instalacja przedmiotu leasingu

Zalety leasingu:

  • możliwość korzystania na bieżąco z możliwości coraz to bardziej zaawansowanych urządzeń
  • mały nakład własnych środków finansowych
  • leasing spłacany jest w równych, miesięcznych ratach w całym okresie umowy, niezależnie od wahań rynkowych
  • leasing jest zdecydowanie łatwiejszą i mniej skomplikowaną procedurą niż inne formy finansowania (prosta, przejrzysta umowa leasingu – 1 strona umowy, 3 strony OWUL)
  • wszystko w jednej firmie – sprzedaż, leasing i serwis
  • możliwość połączenia kontraktu serwisowego z leasingowym – jedna umowa, jedna faktura, jeden przelew za leasing i wydruki
  • wolne środki, które byłyby przeznaczone na zakup nowego sprzętu można przeznaczyć na bieżącą działalność
  • do zawarcia umowy wystarczą tylko dokumenty założycielskie firmy i dwa dowody tożsamości

FSMA- umowa pełnej obsługi serwisowe

W ramach współpracy z firmą XEROX, do nowych urządzeń tej firmy oferujemy Państwu także możliwość podpisania umowy serwisowej FSMA.

Kontrakt FSMA przypomina polisę ubezpieczeniową, która chroni w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach. Umowa FSMA jest korzystna dla klienta i zapewnia szybką, profesjonalną pomoc w trudnych przypadkach.


Najważniejsze korzyści:

  • w okresie umowy zagwarantowana pełna funkcjonalność urządzenia
  • 36 miesięcy trwania umowy lub dłużej
  • wizyta serwisu na żądanie klienta
  • czas reakcji od momentu zgłoszenia - 240 minut + dojazd
  • czas naprawy – 3 dni robocze (w przypadku przedłużenia się tego okresu zapewniamy urządzenie zastępcze)
  • wsparcie techniczne